Nordisk Innovation A.S.

VIDA PILKA – UX/UI designer
Bendra lietuvių ir norvegų kompanija užsiimanti
būsto įrengimu, renovacija. Individualių interjerų ir detalių
iš natūralaus medžio projektavimu bei jų gamyba.


TIKSLAS

„Aprengti“ kompaniją ir „išleisti į žmones“

Pradžioje buvo gana abstrakčios užsakovų idėjos
ir mintys apie tai kas jie yra, ko norėtų;
spėliojo, kas gali būti jų klientais... Tačiau tvirtai žinojo
savo vertybes, darbo stilių su klientais.
ROLĖ

• UX tyrimas

• UI dizainas (web svetainė)

• Brendingas

  • Užduota daug klausimų užsakovams,
    siekiant išgryninti pačios įmonės stipriąsias puses, jos išskirtinumą,
    vadovų siekius. Įvertinti jau esamą darbo Norvegijoje patirtį bei iškylančias problemas.
  • Atlikta konturentų svetainių analizė:
    • UI estetika ir emocinis pojūtis,
    • Tonas ir tekstų pobūdis,
    • Turinys jo išdėstymas bei pasiekiamumas
    • Svetainių funkcionalumas
    • Techniniai parametrai, adaptyvumas, navigacija,
    • Papildomi parametrai: paslaugų struktūra, vertės momentai, nuorodos į soc. tinklus ir pan.

    REZULTATAS: Rasti trūkumai ir silpnos vietos, o taip pat ir kai kurie sektini (estetiški) momentai.
  • Sudarytas tyrimo planas ir paruoštos apklausų anketos
    Duomenys buvo analizuojami, susisteminti ir struktūrizuoti, naudojant giminystės žemėlapį, naudotojo kelionės žemėlapį ir empatijos žemėlapį.

    REZULTATAS: rastos dvi potencialios klientų grupės.
    • KLIENTAI (privatus sektorius) ir • ARCHITEKTAI (ieškantys, kas realizuos jų sukurtus projektus užsakovams-klientams)

Žemiau pateikta grafinė medžiaga: • konkurentų analizė • giminystės žemėlapis • naudotojo kelionės žemėlapis • empatijos žemėlapis

  • Sukurtos vartotojų Personos
    Po analizės susiformavo dvi potencialių klientų grupės:
    privatus sektorius (KLIENTAI, ieškantys sau) ir biznio partneriai (ARCHITEKTAI, ieško ne sau, bet yra labai suinteresuoti, kad jų projektai būtų tinkamai realizuoti)
  • Paruošta UX Informacijos architektūra
    Sukurti vartotojų srautų schema bei svetainės žemėlapis
  • Eskizavimas (sketch, low fidelity wireframe)
    Remiantis esama medžiaga buvo atliekamas eskizavimas, ieškont tinkamiausios svetainės struktūros.
  • Sumaketuoti svetainės šablonai (high fidelity wireframe)
    Atsirinkus eskizus buvo Figmoje sumaketuori detalūs svetainės šablonai.

UI dizainas

  • Brandingas: logotipas ir stilistika
    Atlikta prekinio ženklo stilistikos paieška. Remiantis turimais duomenimis, užsakovo pageidavimais ir UX pirminiais tyrimo rezultatais suformuota ir pasiūlyta įmonės svetainės koncepcija.

    REZULTATAS: atrastos įmonės stipriosios pusės bei unikalios veiklos kryptys. Tapo aiški kompanijos verslo strategija bei susiformavo aiški kompanijos vizija ir misija.
  • Sukurta UI dizaino sistema:
    parinkta tipografija – naudotini šriftai
    • Antraštėms buvo parinktas kiek meniškas, minkštų formų, elegantiškas Merriweather šriftas.
    • Pagrindiniams tekstams – profesianalumą, modernumą, orumą ir savotišką kūrybingumą savyje užkodavęs Montserat šriftas.

  • Parinkta spalvų paletė,
    atsižvelgiant į užsakovo nenorą turėti daug spalvų bei jau sukurtą logotipą. Spalvos atspindi profesionalumą, kūrybingumą ir innovacijas, kurie yra kertiniai įmonės.
  • PAGRINDINĖS spalvos
    Tamsi metalik spalva (turi šiek tiek melsvumo) ir pilka - atspindi profesionalumą ir patikimumą.

    PAGALBINĖS spalvos:
    aukso-rusva – prabanga (vartotojas kainodaros sistemoje premium klasės) bei pagrindinė madžiaga – natūralus medžio masyvas, kurios naudojimo meistriškumą ir yra įmonės unikali ir išskirtinė savybė (lyginant su kitomis kompanijomis).
    turkio – atspindi kompanijos vertybes – tvarumą, ekologiją, natūralumą. Kartu tai gamtos, gyvybės, augimo ir inovacijos spalva.
    mėlyna – kompetencijos, techninio raštingumo ir atidumo detalėms spalva.
    prigesinto ciklameno spalva – santūriai prabangi, gyvybinga ir žaismingumo gaidelių turinti, savyje užkodavusi unikalumą bei išskirtinumą – tai ne masinis produktas. Skirta akcentams bei kokybės/laimėjimų žymėjimui: antspaudo simboliai svetainėje.

  • Naudojamų elementų stilistika
    Tai visų svetainėje esančių elementų (ikonėlių, meniu, formų ir pan) būsenų detalizavimas, siekiant išlaikyti stilistinį vientisumą.
  • Sukurtas galutinis WEB svetainės dizainas
    desktopo ir mobiliosios versijos

• Žemiau esančiame video galima pasižiūrėti kai kuriuos svetainės elementus

  • Sutikti iššūkiai
    • PIRMA: teko apjungti dvi skirtingus klientų srautus. Privatūs asmenys, ieškantys paslaugų sau ir Architektai, ieškantys, kas realizuos jų projektus savo klientams.
    • ANTRA: gana skirtinga fotografijų stilistika, jos darytos „proceso“ ar gamybos metu, apšvietimas kai kur stipriai gadino bendrą vaizdą. Buvo priimtas sprendimas nuotraukas „pakeisti“ - pagrindinėje galerijoje palikti prislopintų spalvų vaizdus, kuriuose hover (užėjus pelyte ant nuotraukos) matosi tikros spalvos. Taip išlaikoma stilistika, baldai, detalės ir interjerai nepraranda savo unikalumo. Kartu o galerija išvengė sendaikčių prieskonio – liko moderni ir atspindi įmonės nešamą
  • Po atlikto darbo
    • Šis projektas, kaip ir kiekvienas ankščiau atliktas darbas, leido patobulėti, išmokti naujų įgūdžių ir suprasti – man tikrai patinka tai ką darau!
    • Dėkinga, kad visi kuriuos sutinku savo kelyje – jie kartais ir nežinodami vienai ar kitaip prisideda, kad darbas taptų geresniu. :) Ačiū!

2022.05.01 – 06.01

All rights are reserved by the Vida Pilka
Made on
Tilda